Des del principi em vaig concentrar en la ceràmica d’autor basada en les tradicions populars russes. Aquesta és una ceràmica feta gairebé sense esmalts. Però per protegir la superfície de l’absorció d’humitat, cal raspallar la ceràmica amb les mans abans d’assecar-la i només després d’això es pot fer la primera cocció de bescuit. Tota la ceràmica se sotmet a una segona cocció en atmosfera reductora sense oxigen, després de la qual es torna negra. A més, per protegir la ceràmica de la humitat, la seva superfície està coberta amb una composició especial “ganosis”. Consta de 3 components: cera, resina i oli vegetal. Aquest procediment es diu ” encerat “. Després d’això, la ceràmica comença a brillar i l’aigua es repel·leix, com “en una oca” Fa molt de temps que es fabriquen ceràmiques similars no només a Rússia, sinó també en altres països, inclosa Espanya. De vegades, la superfície interior dels vasos de ceràmica s’ha cobert amb esmalt per crear un efecte crepitant. En aquest cas la ceràmica passa 3 coccions.
La següent etapa de la meva feina va ser el desenvolupament de la tecnologia de ceràmica de parets fines (tasses, copes, gerres, gots de vi, etc.) amb un gruix de paret de fins a 1 mm. Aquests productes també necessiten un polit manual i 3 coccions. La majoria de les formes de les meves ceràmiques són creatives, però la tipologia de formes és tradicional, com gerra, àmfora, bol, tassa, etc. Com que sóc enginyer i estimo les matemàtiques, les formes de les meves ceràmiques solen tenir una base geomètrica. M’agrada especialment el Toroid-bublik fet en un torn. La meva última col·lecció de ceràmiques es diu ” Rapsòdia Geomètrica “” i inclou 5 cossos platònics, com el tetraedre, icosàedres, etc.